Stort TACK!

Ett stort tack till er alla för era hälsningar till oss :)
För varje dag så blir allt bättre och vi är relativt pigga så vi kommer åka hem i morgon vilket ska bli otroligt skönt!! Amningen har kommit igång så det känns bra.
Att få komma hem till sig själva, börja familjelivet, egna sängen och katterna ska bli underbart.
Skönt att ha olof hemma ett par dagar iaf innan han börjar jobba men jag kommer försöka få all hjälp jag kan ändå med tanke på snittet och att jag inte får bära något tyngre än Anton.

Kommer senare skriva en förlossningsberättelse senare, dock när det känns som jag "orkar" det..

Nu njuter vi bara av vår lilla anton som är helt underbar, det finaste vi sett!!! =)

tack ännu en gång!

Kram till er alla från oss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår det där med att komma hem till sitt egna, det finns inget som slår det :-) Och då faller poletten ner på riktigt, att man blivit en familj. Underbara tanke :-) Skönt att allt är bra & att amningen kommit igång. Hihi. Njut ni på, och bara mys hela familjen. Kramar.

2009-02-23 @ 18:26:16
Postat av: Cajsa

Stort Grattis, blev allt uppdaterad av hela hændelsen genom linda :-). Stort Grattis igen....!!!!!

2009-02-23 @ 19:10:10
Postat av: Linda

Anton, nu kommer jag snart hem och ska lära dig lite hyss ;o) Gläder mig väldigt!!

2009-02-24 @ 07:38:38
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: eva klintman

GUD så fin han är och otroligt lik sin pappa

BABYKRAMAR Eva K

TIPS: njut tiden går fort

2009-02-25 @ 13:37:42
URL: http://www.123minsida.se/familjenklintman
Postat av: Sophie

Grattis igen tjejen! Hoppas ni mår bra. kram

2009-02-25 @ 16:20:35
URL: http://lillamirakel.wordpress.com
Postat av: joyce

Hej sötnos !



VAR MED Å TÄVLA OM EN FLOWER KLÄNNING FRÅN NELLY ! :)



KRAM



obs ! om du ej vill skit i !;) ha det nice

2009-02-27 @ 00:23:17
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0