Helgen är här..

Äntligen är helgen här och Olof är ledig :) Ska bli skönt med lite sällskap i någon dag då det är ganska så ensamt på veckorna, förrutom lite sällskap ifrån katterna då :P
I morgon ska vi åka en sväng till Ikea o inhandla en matta till bebis-rummet och sen på söndag ska vi till Lödde för några div ärenden. Får dela upp det lite för jag orkar långt ifrån mkt nuförtiden ..
Ikväll blir det pizza och Let´s dance och i morgon något gott o Melodifestivalen :)

Var hos BM i morse och allt såg bara bra ut som vanligt.. Nu kan bebis kommer precis när som, idag är det iaf 18 dagar kvar till BF. Kommer skriver en "summering" av min graviditet senare.
Jag har en datum i huvudet som jag fått för mig bebis kommer på, men vi får la se när h*n behagar vilka kika ut, hoppas innan BF iaf =)

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt för dig att du får vara ledig när du inte har någon ork men samtidigt måste det vara lite tråkigt att gå hemma :S Hoppas bebis kommer snart :)

2009-02-06 @ 23:24:54
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas ni har en mysig helg, njut av tiden på tu man hand :-) Vem vet, snart får ni kanske mysa & snusa bebis? :-)

2009-02-07 @ 08:47:55
Postat av: Sophie

Caroline - Ja det är ritkigt skönt att få vara ledig och hämta krafterna ett tag innan, förstår låångt ifrån de som orkar jobba ända in i slutet!! Det är lite långtråkigt ibland, men tycker ändå dagarna går relativt fort fram fast de kan bli lite ensamt.

Vi hoppas på att bebis vill kika ut i veckan! :)



Malin - Vi försöker ta tillvara på alltid tid tillsammans nu innan bebis kommer för antar man inte kommer ha så mkt annat än bebis bebis i huvudet sen i början =))

2009-02-08 @ 20:23:44
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: eva.k

Jisses vad spännande det är nu VA? du vet talesätta om att suga på karamellen!Sen lär du få veta att du lever!!! Bajs rap kiss mm.

Men det är underbart jag vet.

Lyckokramar: Eva

2009-02-13 @ 08:48:20
URL: http://www.123minsida.se/familjenklintman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0