1´e September.

Ja då är det 1é september idag och hösten är här, om inget annat så känns det så iaf ;)
Jag är en höst/vintermänniska så jag tycker att det är myyysigt =)
Tända ljus, ligga i soffan o slappa med en bra bok o en gosig pläd.. riktigt mysigt.
Längtar efter julen haha börjar redan ja jag vet, men det är ju en så mysig tid. Sista julen vi är ensamma och sen har vi bebis hos oss :)

Har nu gått in i v 14 och tiden den rullar på ganska så bra just nu. 3 veckor till rutin-UL, ska bli riktigt skoj samtidigt som det är lite nervöst o mkt tankar tills man sett att allt är bra.
Har inte bestämt mig om jag ska lägga upp "magbilder" här i bloggen lr hur jag ska göra, lägger jag upp någon bild så gör jag det först då magen fått en fin gravidmage form! ;)

Nu är det strax ner i tvätten som gäller o sen sova tidigt, jobb i morgonbitti igen... tuff vecka denna veckan! ;( Blää.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du måste lägga ut biler, annars får jag ju inte se någonting.. då missar jag ju allt =( härligt att höra att allt låter bra hittills.. nu ska jag iväg till jobbet. sov got tpå er bägge. kram

2008-09-02 @ 01:39:21
URL: http://tessiluring.blogg.se/
Postat av: Linda

Først och fræmst så måste du ju skicka bilderna till mig!! :o) Om en vecka kommer jag hem!

2008-09-02 @ 11:01:47
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0