Update..

Tja!

Var ett tag sen jag skrev sist så de är la på tiden nu ;)  Fick påtryckning av Jill så får la skiva ett inlägg :P

Har varit förkyld ett tag nu men det börjar arta sig, har dock lyckats att smitta hjärtat mitt.
Varit ledig fredag och lördag och det har varit vääldigt skönt o välbehövligt. I dag har vi haft mitt ena syskonbarn ett par timmar,var då vi i Lödde en runda.. sen körde jag och hjärtat ner till Ilva för att kolla på en soffa och efter det körde vi till Lund för att äta en megagod hamburgare ;)
Soffan vart väldigt fin men vi vill ha en annan färg och då stiger den en del i pris så vi ska kolla ekeby möbelaffär först innan vi bestämmer oss.. ett beslut som tåls att tänka igenom ordentligt då soffan ska vara med i måånga år.
I morgon är de jubbe igen som gäller, kan vara skönt det med.
Ikväll blir det bara mys framför tv´n med lite god frukt, tidigt i bingen.. är en människa som behöver ett visst antal timmar för o bli en normal människa.

Jag läntar sååå tills det är sommar och semestertider. Vill ändå inte tiden ska gå för fort för då är de daxs o byta avd o de har jag blandade känslor mot...

Glöm inte rösta Team Siw ikväll i körslaget, jag ska lätt rösta fram Landskrona ;)




Kommentarer
Postat av: Liw

hehe Siws lag var ju såå dåliga :( Trist!

2008-04-06 @ 10:30:46
URL: http://hilleshog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0