Härligt vårväder.

Idag är det riktigt härligt vårväder, solen skiner och blå himmel, kan det bli så mkt bättre? =) Kan ju hoppas att våren är här för att stanna! ;)

Idag börjar jag inte jobba förrens halv 4 så blir lite olika bestyr här hemma först och sen tänkte jag ta mig en promenad till jobb, skönt i detta vädret. Jobbar nu fre-mån, tycker de är ganska så skönt o jobba helgen för där är ett annat lugn på avd o helgen går så fort men de tråkigt är att jag jobbar när Olof är ledig ;(
På söndag på mina timmar ska vi iaf åka o kolla på en soffa igen!! haha på ekeby möbler.. den vi kollade på på Ilva var snygg, men så mkt dyrare om man bara vill ha i annan färg o så är de inte på ekeby så vi ska kolla där igen. Har sett tre st vi ska kolla på lite extra.  Håll tummarna vi hittar nått som passar oss :P

Är barnsligt nöjd över mina nya jeans som jag köpt och nu fått uppsytt. De blev helt kanon till alla mina vår och sommarskor så de kan ju inte bli bättre. Vet ju iaf vilka jeans som kommer vara favvisarna i vår o sommar :)

Nä nu ska jag ta en svängom med dammsugaren, ha det bra i detta fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skønt att man kan kænna att det ær helg æven om man blir gammal och inte jobbar længre :o)
Får hoppas att ni hittar en soffa snart, har ju letat ett tag nu :o) kram

2008-04-11 @ 21:23:53
Postat av: Mari

Jaa känns såå coolt med hus! Man känner sig helt plötsligt vuxen på ett annat sätt :-P
Mäktigt liksom! :-D Tack tack!

2008-04-11 @ 22:48:25
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0