Ett tag sen ..

Nu har det gått ett antal dagar sen jag bloggade sist så nu är det daxs med ett litet inlägg :)

De senaste dagarna har vädret varit strålande fint, klarlå himmel och soool, kan de bli så mkt bättre? Nej jag tror inte det :P Man blir så pigg o glad i det fina vädret..

Jobb går bara bra.. har en liten hattig vecka, men vad gör man inte för sina kära kollegor när de behöver byta dag med en.

Är ledig på fredag = löning så då ska jag och mamma iväg på en shoppingrunda.Ska först och främst kolla efter en vårjacka men de blir säkert lite annat smått o gott också.

Vår nya soffa är fortfarande lite fiin. Katterma får inte vara i den och det går fortfarande bra, även om vi fått spruta på de en två gånger med vattensprutan för de ska lära sig att där får man inte vara.
Ärligt så får jag lite dåligt samvete när de sitter nedanför soffan o ser på en så sött men Nej, de ska inte få vara i denna soffan. Det blir det bästa.

Jag och hjärtat har bokat en semesterresa till Costa Brava kusten i Spanien, till Calella.
Jag längtar redan haha.. det är ett tag tills dess men vad gör det hihi..
Kan man kalla det en liten kärleksresa? :) ♥
Någon som varit där?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det ær en riktig kærlekstur! :o)
Har ju inte varit i den staden, men i en som ligger 2-3 mil norr om den och dær ær det riktig mysigt! Perfekt før en kærleksresa ;o)

2008-04-24 @ 17:33:53
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0