Preimär.

Satt här och tänkte lite och nu vet jag ju varför bakgrunden o headern på min blogg bara försvunnit ju.. Ska fixa det till rätta i kväll! =)

Idag öppnar nya H&M i Lanskrona så ska dit och kolla in läget! =) Kommer säkert vara jättemkt folk så jag åker inte dit förrens de öppnat kl 11 för jag pallar verkligen inte stå där i kö ett bra tag för o vara en av de första med o komma in.
Blir eventuellt en runda till CS med mamma också och kolla in GinaTricots nya fiina höstkläder.. ja de ska ju öppna upp här i La nu under hösten så snart slipper man ju fara iväg för o kunna få handla liite normala och fina kläder :=)

Hösten är iaf här och det är mysigt !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0