Off.

Jag är helt off  och slut idag, vart en tuff jobbvecka med 6 dagarsjobb... 
Denna jubbehelgen över men jobbar i morgonbitti igen...har dock en ganska så soft vecka då jag bara jobbar 3 dagar  ;)
Ledig dag på tisdag men ska då ner till stan och kolla upp en sak via jobb.. därefter bara slappa o ha det skönt.. jobb onsdag-torsdag..
Fri på Fredag men  först besiktning av sovrummet av bovärden.. ner o stan o shoppa litta.. Kolla in H&M ordentligt bla :P Lönen är ju kommen haha.  På kvällen kommer Noel mitt ena syskonbarn som ska sova över hos oss tills på lördag..
På lördagen firar jag och Olof hjärtat 7 år tillsammans. Jag älskar honom så mitt allt. På kvällen ska jag på personalfest så vi kommer fira vår dag lite på söndagen ist, tror vi ska ut o äta någonstans ;) Blir nog en god lucnh någonstans på lördagen också :P

Idag efter jobb vart vi på kalas hos Eric som fyllt år. Roligt att träffa alla barnen!! =) ja o mamma o pappa också klart hehe.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med korta arbetsveckor, jag jobbar med bara 3 dagar denna veckan, mån-ons. =)

2007-09-24 @ 09:38:24
URL: http://madebylove.babyblogg.se
Postat av: Anna

Jobbar som mediasäljare :)

2007-09-25 @ 09:14:14
URL: http://ettmirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0