;)

Såja, nu är min blogg relativt fin igen!! ;)

Vart ledig idag vilket har varit himla skönt! Var nere i stan vid 11 tiden för att besöka nya H&M men där va nog hela Landskrona för herregud va där var mycket folk. Jag och mamma ställde oss inte i den meeega kön utan vi körde till Center Syd ist där jag hängt undan en kofta som jag köpte, finfin! Åt lite lunch där o sen körde vi hemåt.
Hämtade Olof på stationen o sen körde vi ner på H&M och kollade in butiken där de inte va den folkmängden som i morse.. riktigt fin butik!
Fick höra också att GinaTricot och Håkansson/Ecco öppnar upp på Torsdag nästa vecka!! Ska bli kul att kolla in de butiern också.

Nu ska vi se Idol och dricka en kopp The! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0