Smuliz <3

Idag är det 2 år sedan vi fick låta våran lilla Smulan somna in för gott.. Dessa två åren har gått otroligt fort men jag minns hela den dagen fortfarande som om det vore igår.. Det var en av de jobbigaste dagarna som jag varit med om, att ta det tunga beslutet och sedan se henne ligga där så fridfull på bristen.. Jag hade mamma och pappa med mig vilket var skönt men Linda hade ingen möjlighet att komma hem till oss och Olof var på jobbet nere i Lund.. Dagen vi åkte in kom lite akut så inget var bestämt förrens vi vad där på djursjukhuset att vi skulle låta henne få somna in och slippa sina krämpor.
Ieftermiddag så ska vi köra ut till henne och göra lite fint på graven, ska bla sätta fast två av sakerna som lossnat från gravstenen.. Ska lägga dit en liten gravdekoration också.. Tar bild senare så att ni får se! =)
Inatt drömde jag om att smulan födde 4 små ungar, kan det ha varit en dröm om henne efter som det är hennes dag idag?

Smulan - Du finns alltid i våra hjärtan och vi saknar dig så mycket här hemma! Jag älskar dig min Cissa.

♥ Otroligt älskad - Oerhört saknad ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0