Paket med posten.

Idag fick jag mitt H&M med posten där jag beställt en stickad tröja och en par svarta strumpebyxor. Provade det nyss och det satt kanonbra! :P så nu när det börjar bli kyligare kommer jag bulta på mig med min gosiga tjocka tröja ;)

I helgen blir det lugnt då hjärtat mitt har jouren och jag ska jobba ett antal helger på rad framöver..
I morgon blir det Idol med tacos! =) o på lördag hemmagjorda hamburgare..
Tända ljus och bara njuta av varandras sällskap :P Mysigt värre. ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj, snö i Landskrona! :D Ha en mysig helg, kramkram.

2007-11-10 @ 07:48:51
URL: http://www.madebylove.babyblogg.se
Postat av: Sophie

Malin - Mysig start på helgen med lite snö! =) Vintern verkar vara på intåg :P kram

2007-11-10 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0