Ny vecka.

Måndag middag och vi har en ny vecka framför oss. Är ledig idag och det är skönt efter helgens jobb. Varit en lugn helg på jobb så ska inte klaga, helgen har i stort sett bara flygit förbi.
En kort jobb-tur i morgon och sen ledig på onsdag igen.. häärligt. Jag behöver dessa lediga dagarna att återhämta mig och det känns redan mkt bättre!
Har inga direkta planer på mina fridagar utan tar dagen som den kommer typ.. på onsdagkväll ska vi iaf en runda till Ikea o väla o julshoppa lite, myysigt.

Det är bara 13 dagar till 1´a advent, ska bli roligt att få gå här o julpynta och göra det riktigt mysigt. Som ni kanske märker så Älskar jag allt som har med julen att göra <3

Har en kelig liten Oliver i knäet, han spinner och njuter. En riktigt mamma.griskatt detta :) Snart börjar våra bästa år och det ska jag ligga nerbäddad i sängen och se ;O)

Ha en bra måndag och hoppas ni får en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Tilina

Det händer väl alltid intriger när cyklister är inblandade? ;) Men inga större skandaler iaf. =) Hopppas allt är bra!

2007-11-19 @ 16:27:15
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0