Nu är det stopp.

Har varit helt och hållet för mycket nu de sista veckorna på jobb och annars så det känns som om kroppen säger stopp nu lite.. Jag måste försöka slappna av och hitta ett inre lugn eller nått.. varför måste man alltid ha så stor press och krav på sig själv. Vem ska man göra sig duktig för mer än sig själv egentligen?
Jag är inte duktigare än de andra bara för jag satt alla v.t vid bordet, tatt alla mediciner o gjorde sysslorna runt omkring.. men man vill ändå på en konstig vänster visa för sig själv man är duktigt genom o göra så mycket som möjligt för andra ska tycka man är duktig, men så vet jag ändå att de inte är i vår grupp för alla gör sitt jobb bra och man behöver inte bevisa något för de andra.
Man är knäpp som tänker så och det har vi pratat om mycket men nu känns det som om allt blivit för mkt o då handlar de inte bara om jobbet.

Hur hittar man ett inre lugn och verkligen kan slappna av i soffan med en bra bok eller film utan att känna man verkligen måste göra något, för allt ska bara tipp topp när hjärtat kommer hem?
Jag vet ju att han tycker om mig likamkt för det även om jag inte tatt disken eller bäddat sängen.

Nej man måste nog tänka på sig själv någongång o det ska jag göra nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja viktigt att tänka på sig själv också. Inte bara vad alla andra tycker och tänker...

2007-11-15 @ 14:32:01
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0