Mysdag i Malmö <3

Idag har både jag och ♥ mitt varit lediga så vi har varit nere i Malmö större delen av dagen och gått på gågatan, julklappsletat och bara haft det mysigt! :)
Hittade lite julklappar till syskonbarnen så nu är de inte allt för mycket kvar till dem.. skönt att ha det avklarar i tid för en gåns skull! =)
Efter gågatan i malmö körde vi ner om Svågetorp en tur och sen inom Center Syd på hemvägen där vi även fann litta julklappar.
Hem och lasta av allt och göra vid oss lite för att avsluta dagen på Tycho med en Tycho´s biff, kunde det blir bättre? Nää jag tror inte det <3 Massa kärlek till min Olof.

Nu har vi nyss sett första delen av Idol och ska strax bädda ner oss och se sista delen.. Hoppas inte att det blir Andreas som ryker ikväll, men tror dock tyvärr det blir så! ;(

Jobb hela helgen, ganska så soft ... :P hade dock inte varit fel med ledighet där man kunde få vila upp sig lite o hämta andan.

Natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0