Lite ledighet...

Äntligen tre dagars ledighet och jag ska verkligen bara njuta.. Nja OK här ska städas här hemma i morgon men ändå.. inga stora planer ännu är bestämda. Denna veckan har verkligen varit full rulle typ..
Har varit på utbildning 5 dagar på dessa två sista veckorna.. suttit på jobb med Palett och schemaläggning då jag är schemaläggare för min avd på jobbet och nu innan vi kommit in i det ordentligt så är det verkligen rörigt.. mkt som ska läggas in, kollas,ändras, rättas o sen en massa frågor på det..men förhoppningsvis blev det mesta klart igår! =)
Var ledig i Tisdags men var då iväg på förmiddagen på ett ärende och sen på jobb för schemaläggning o sen gick dagen fort..

Igår fick jag iaf julsemestern beviljad och det vart skönt! =)

Idol ikväll, jag ringer som vanligt o röstar på Andreas innan han ens sjungit, helskön kille ju! =) Och innan det blir det lite god mat wok med kucklingfile och vin.

Ska ner en runda på stan sen för o bara kolla o för o komma ut litta o få frisk luft.. ska inom citygross o handla litta o se om de har en julstjärna på fot som vi söker, men med Ek-fot..

På återseende! =)


Kommentarer
Postat av: frida

hehe tack! :) jag fixa det nu! :) vet du hur man ändrar bakgrunden så som du har blommor typ? :)

2007-11-02 @ 12:13:44
URL: http://fraajda87.blogg.se
Postat av: Malin

Halloj du! Du, en sån julstjärna på fot köpte vi förra året, även vår i ek. (Har den i köksfönstret.) Vi hittade den på Ekohallen i Hbg :) kraaam.

2007-11-02 @ 16:17:14
URL: http://madebylove.babyblogg.se
Postat av: Sophie

Malin - Tack för tipset, ska kolla där då på Söndag, ska till HBG då! =)

2007-11-02 @ 19:03:55
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0