Röd dag.

Har slutat jobba för idag och är ledig i morgon då det är en röd dag, och på röda dagar jobbar ju inte jag! ;)

Har varit en bra vecka på jobb, haft att göra hela tiden har det känts som men så är det ibland. Skönare att ha något att göra än att bara sitta och rulla tummarna!

Idag händer nog inte allt för mycket..ska dock tvätta klockan 17-21. Tänkte kanske ge mig på att städa och tvätta av badrumsskåpet. Återstår att se :P
Olof ska iväg på fest ikväll med jobbet så ska hämta hem honom inatt, kan ju hoppas att det inte blir allt för sent! =)

I morgon har jag inget planerat mer än att jag tänkte träna på förmiddagen..

Jag är så trött på att endast jobba förmiddagar! När man sen kommer hem, då blir man trött så fort man kommer innanför dörren.. har jag inget planerat så brukar jag vila en liten stund.. Känner att jag blir lite på dåligt humör och allmänt rastlös av att inte ha något direkt så på eftermiddagen.. kan ju gärna inte städa varenda eftermiddag!
Nää jag längtar tills jag ska börja jobba 95%, så man är i farten mkt mer! Man blir så trött av att bara gå hemma på eftermiddagen och man kommer ta tillvara på sin lediga tid mkt mer sen!

So looong.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! =) Känns härligt! Hehe, nej städa kan man inte göra varje dag. Då får du passa på och njuta av dina lediga em nu innan du börjar jobba 95% =) Vad ska du göra ikväll när du sambon är på partaj? =) Kramis!

2007-05-16 @ 18:28:20
URL: http://malinth.bloggspace.se/
Postat av: Sophie

Malin - Det händer inte så mycket nu ikväll när han är ute och partajar. Jag ska strax hämta upp sista tvätten, packa upp det och sen bädda ner mig och vänta på att finalen i TopModel ska börja, vet dock redan vem som vinner! =) Jag försöker "njuta" av mina lediga eftermiddagar men svårt då jag känner mig så rastlös! Aja, de blir bättre snart. Har du firat med god middag ikväll? ;Þ Kram

2007-05-16 @ 19:47:06
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Malin

Okej, men skönt med en lung hemmakväll med =) Aha, men då är det snart slut med det. Roligt för dig med höjningen och allt =) Jo, det blev lite god middag. gjorde lax, nypotatis och hollandaisesås. Gottgott! Helt slut idag, krafterna finns inte kvar =) Hehe.. Johan och spelar golftävling och jag ska bara ta det allmänt lungt, skönt. Känns härligt och inte behöva träna teori =) Vad ska du hitta på då? Kramis!

2007-05-17 @ 09:41:41
URL: http://malinth.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0