Mysig lördag.

Lördag den 5 Maj och det är helt underbart väder!!! Man bara mår såå bra i detta finna underbara sommarväder. Solen skiner, klarblå himmel och 20 grader varmt..
Började dagen med ett besök hos mamma och pappa.. gick en runda med föräldrarna på stan där pappa fick shoppat sig lite kläder, inte en dag försent=)
Hem och gjorde mig lite för 1-års kalas hos brorsonen.. satt ute i trädgården då vädret inte var mer än perfekt! =) Var där ett par timmar innan vi for vidare till affären för lite mat-shopping till den nya maträtten vi testade på, Lövbiffsaute med Fusilli o sen lite sallad, supergott med mäktigt :) Till det så delade vi en flaska vin, Black Tower.

Nu ikväll så händer det la inte så mkt mer än kika litta på tv och sitta här o flabba vid datorn :)

I morgon är det förhoppningsvis fint väder och då ska balkongen städas. Ska till NovaLund en runda o kanske till campingen sen o äta en glass :=)

Trevlig kväll allez, Jag älskar Olof. ♥

Elin - tack för inbjudan :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med sommarvärme! - Tack för kommentaren, kul du läser mig blogg =) Jag är ett "fan" av din med.. Hihi.

2007-05-06 @ 09:34:21
URL: http://malinth.bloggspace.se/
Postat av: Fredrik

Hej Sophie! Isak frös ihjäl i en snödriva efter att ha druckit alkohol ..... och sofia hade hjärtproblmen...

2007-05-07 @ 19:39:20
URL: http://fredrikgrut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0