Måndag.

Måndag och en ny vecka är här :) Återstår att se vad denna veckan har att bjuda på.
Idag efter jobb var jag nere i stan en runda..var bla hos sömmerskan med mina vita jeans för att få de uppsydda lite, klara i nästa vecka! =)

Har varit otroligt varmt/kvavt idag men tror att vi kommer få ett ordentligt åskväder nu inom det närmsta.. Härligt med värme och sol, man mår så mycket bättre. Har regnat vad det ska för ett tag framöver nu känns det som.

image83Drass med denna jäkla huvudvärken rent ut sagt nu när det är daxs för skitet igen.. Varför ska man behöva få migränhuvudvärk varenda gång? ;(

I morgon har jag inget efter jobb så kan ju hoppas att det är fint väder så man kan gå en promenad längs havet och stranden, om inte för att njuta, så för att fördriva tiden! =)

Bara 4 veckor kvar nu, längtar fast det är mitt i sommaren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0