Hipp Hurra!

Äntligen fredag, helg och med 2 dagars ledighet! :) Imorgon blir det lite som ska göras bla plantera nya blommor hos Smulan och handla.
Ikväll blir det soft i soffan med Talang 2007, äta nått  gott och bara ta det easy.
I helgen ska vi också ut på våra långpromenader, vi behöver börja på allvar med dem igen hehe.
I morgon eftermiddag/kväll är det tänkt att vi ska spela minigolf och grilla med några vänner, så man kan ju alltid hoppas att vi har vädret med oss :)

Idag fyller ena syskonbarnet år. Freddie, Grattis på din stora dag! =)

Fick höra en sak idag på jobbet, ang jobbet.. än så länge är allt mest prat oss personal emellan men snart får vi allt bekräftat och då kommer det komma en hel del frågor som vi alla gärna vill ha svar på snarast möligt.. Vad kommer hända härnäst tro?



 

Vad ska du göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är en gåva från min mormor så det är rätt gammalt. Jag värderar det högt. Från början stod det min mormors namn på det (Maria) men hon lät rista in mitt namn i stället när jag fick det :)

2007-05-25 @ 16:10:35
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0