Årets oväder.

Fyf'n rent ut sagt vilket jäkla oväder det var inatt. Jag tycker inte om när det åskar och blixtrar men detta var riktigt obehagligt! Det lät som det small ner precis här utanför, de smällde ja jäklar i det! ;(
Tur jag hade Olof hjärtat hos mig som låg och höll om mig och sen hade jag en kudde för huvudet så jag inte skulle se blixtarna haha :)
Katterna verkade inte bry sig ett dugg.. skönt var väl det iaf!
Det känns fortfarande som det är mer kvavt istället för varmt men de har ju sagt att det ska komma in mer åska och att det fina vädret ska komma sen till helgen. Aja, hoppas bara att det inte på lååångt vägar är lika jävligt som det var inatt!

Har varit en ganska så lugn dag annars.. har tvättat och städat lite i eftermiddags bara..

Syster - Grattis till jobbet! :))



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skedde med din somriga bakgrund?? Eller ær jag helt ute och cyklar?
Ja, åska har du aldrig gillat, glømmer aldrig Burseryd 1995.. haha! stackare!

2007-05-29 @ 20:50:31
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Sophie

Linda - Jag kände mig inte riktigt hemma med den bakgrunden, får leta vidare! =)
Jag berättade för Olof om Burseryd inatt, det inatt går inte att jämför med det i Burseryd.

2007-05-29 @ 21:11:46
Postat av: Linda

var det værre??

2007-05-29 @ 21:14:20
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Sophie

Linda - Nä det i Burseryd går inte att jämföra med något annat oväder

2007-05-29 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0