Sommaren är här!

Vilket underbart väder vi haft nu i 4 dagar, bara sååå gött!! =)

I förmiddags körde vi ut till Järavallen och gick vår 5 km långa runda där ute.. gött gött i värmen. Lagom svettiga och trötta.
Pratade med pappa på vägen hem som undrade om vi inte kunde komma ner till de i Borstahusen där de va med Eric och Mio som badade, så sagt och gjort.. hem och skifta kläder och ner till dem nere vid stranden.
Käkde varsin baguette då vi inte ätit frukost innan vi va ute o gick sen gick jag och Olof med barnen ut i vattnet.. jag hade klart ingen bikini på mig, så Olof lurade i barnen att skvätta ner mig med vatten och de tyckte de klart va skitkul hahaha =)
Sen när de skulle åka hem så fick vi långa kramar och så stannade jag och Olof kvar ett tag och bara låg och slappade i värmen, Härligt! =)

Sen i efftermiddag har det varit ganska så lungt.. la mig en stund till på balkongen... gjorde mig i ordning och sen körde vi och handlade.. lagade mat och har ätit och om ett tag så ska vi äta lite ananas ute på balkongen .. Blir nog en tidigt kväll ikväll.

Sommaren är här och det är bara så underbart härligt. Hoppas nu att vädret håller i sig så vi får den extrema sommaren som det pratats om till höger och vänster!! =) De har ju sagt att det ska bli den bästa sommaren på mkt länge och att det ska bli mellan 2-3 grader varmare än normalt, det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: elin

klart vi gillar värme, vem gör inte det ;) puss puss!

2007-06-10 @ 19:34:07
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Susan

Det är alldeles för varmt att arbeta i :(

2007-06-11 @ 23:26:11
Postat av: Karin

på Bikbok:)

2007-06-13 @ 15:38:38
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0