Lång liten lista ;P

Här kommer en lång liten lista som jag "lånat" av Malin :)



STEG 1:

Namn:
Sophie Linnea Andersdotter Olsson
Födelsedatum: 810709
Födelseplats: Lund
Bor: I Landskrona med mitt ♥
Ögonfärg: Grön/Blå enligt Olof
Hårfärg: Mellanblond
Längd: 152 cm kort
Vikt: Nöjd nu!
Skostorlek: 36 eller 37, beror lite på
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräfta

STEG 2
Skor som du bar idag: Mina goa vinterskor.
Dina svagheter: Envis. Hmm finns säker fler
Rädsla: Småkryp samt några fobier
Målsättning: Få en högre fastare tjänst

STEG 3:
Ditt mest överanvända uttryck: Hmm kommer inte på något just nu.
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan?
När somnar du: Olika, men oftast ganska så tidigt.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: CocaCola Light
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Singel- eller dubbeldejt: Vilket som
Adidas eller Nike: Spelar ingen större roll.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Föredrar helst vanligt the.
Choklad eller vanilj: Choklad, lätt!

STEG 5
Röker du?: Nä långt ifrån.
Svär du?: Ja tyvärr ibland.
Sjunger du?: i duschen :)
Duschar du varje dag: Ja klart.
Är du förälskad?: Ja, i min Olof
Tror du att du någonsin varit kär? Ja.
Gillar du skolan?: Går inte i skolan.
Vill du gifta dig: Klart att jag vill.


STEG 6:
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Ja, vin eller cider.
Rökt?: Nej.
Gått på dejt?: Bara haft "dejt" hemma med Olof :)
Shoppat?: Japp absolut.
Ätit en hel ask müsli?: Nope.
Ätit suhsi?: Nä aldrig smakat.
Stått på scen?:
Blivit dumpad?: Nej.
Skejtat: Nej.
Bakat?: Ja på jobb
Nakenbadat?: Ja i badkaret hemma haha
Stulit något?: Nej.

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Jättefull för läänge sendan.
Blivit upptäckt under "akten"?: Nä inte vad jag minns eller vet.
Blivit kallad hora?: Hmm Nä.
Blivit nerslagen?: Nej.

STEG 8:
I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Förhoppningsvis inte allt för gammal.
Namn på barn?: Har en del olika förslag haha
Ditt drömbröllop: Ett romantiskt bröllop, inget direkt önskeårstid.
Hur vill du dö?: Lungt och fridfullt.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Söt och go tanta.

STEG 9:
Hur ska din drömkille/tjej vara?
Kille eller tjej? Kille.
Ögonfärg?: Bruna/gröna/melerade.
Hårfärg?: Mörkt/Brunt.
Långt eller kort hår?: Kort och lite rufsigt med vax.
Längd: Lagom lång.
Vikt: Normal.
Klädstil: Snyggt och gärna med stil.
Plats för första träffen?: På ett mysigt ställe.
Plats för första kyssen?: På det mysiga stället? =)

STEG 10
Antal olagliga droger du brukat:
Inte provat droger.
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Olof och min familj/släkt.
Antal CD-skivor du äger: Hmm max 5 st kanske
Antal piercings: 4 hål i öronen.
Antal tatueringar: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ja som liten.
Antal saker jag ångrar: Inget som jag kan komma så på direkt på rak arm.



Hur ser din lista ut? =)



Kommentarer
Postat av: Malin

Fin lista :) Roligt med listor, eller hur? :)

2007-02-24 @ 21:25:41
URL: http://www.nogg.se/MaliinTh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0