Helgen avverkad..

Helgen är snart helt avverkad och en ny vecka i morgon.. känns som om veckorna bara rusar iväg! Ja man hinner knappt med i tiden.. men man bör ju ta tillvara på all tid man kan få.

I fredags var vi hemma hos Mamma och Pappa och åt lite god mat, Hasselbackspotatis och snitzel med tillbehör ;) På vägen hem körde vi bara inom ett par vänner en liten runda..
Igår var det Friskis och svettis på förmiddagen, härligt med gympa på morgonkvisten! Hem, duscha och göra vid sig för 90 årskalas i Lund på eftermiddagen/kvällen, trevligt trevligt! :)
Idag har vi varit hemma hos min farbror med fru och Olof kikade lite på deras dator.. Även ena kusinen med barn kom dit. Har inte träffat dem på ett tag så det var roligt att se dem.
I eftermiddag har vi varit på kalas hos min ena bror som fyllde år igår.
En helg med full rulle med andra ord.

Nästa helg är det dop i Malmö på Söndagen, då mitt kusinbarn ska döpas. Kommer träffa en del av släkten då, så det ska bli roligt att träffa alla på en och samma gång.

Kommande vecka är nog ganska så fullt upp också känns det.. tror det är något varje eftermiddag/kväll..

Aja, hoppas ni alla haft en bra helg.


Ni som läser, lämna gärna en liten kommentar!!! ;))



♥ Älskar min Olof, Nu och för Alltid! ♥


Kommentarer
Postat av: elin

jag har läst, så nu lämnar jag en kommentar ;) trevlig helg du haft! låter skönt att börja dagen med ett träningspass. båda mina dagar har börjat med jobb-pass :) puss puss

2007-02-04 @ 19:51:01
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Liw

Full rulle kan man ju lätt säga! Jag har gett upp min blogg, orkar inte hehe..

2007-02-06 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0