Bad day..

Verkligen inte min dag idag.. precis allt går emot mig!! ;(

Har haft lite känningar i halsen ett par dagar men vaknade inatt vid 4 tiden och hade så jäkla ont i halsen, kunde knappt svälja utan att det gjorde megaont. Tog en panodil och försökte somna om.. sov fram till kl 8, vaknade men sen låg jag kvar i sängen och kollade på tv.. Kl 10 ringde jag Jourläkarcentralen och fick en tid dit då jag misstänkte halsfluss kanske .. fick i mig lite frukost och sen kröp jag ner i bingen igen.
Var hos farbror doktor på eftermiddagen som konstaterade att det var ingen halsfluss, men att det kan vara en början till körtelfeber, men det tror inte jag då jag även är förkyld och det brukade man tydligen inte vara i samband med körtelfeber..hade inte det halsonda gått över till onsdag/torsdag i vecka som kommer  skulle jag återkomma för ett prov för körtelfeber.

Körde en vääldigt snabb runda till Väla då Olof skulle kolla på en skjorta som jag sett där som skulle klä honom såå fint, o de tyckte han med så skjortan är nu mera hans! Han kommer vara sommaren snyggaste kille i den ♥ .
Handlade lite mat på vägen hem så vi har till ikväll och i morgon.. tror jag ska göra en fruktsallad ikväll,gott! :)

När vi kom hem så gick jag ner i tvättstugan för jag skulle ändra tvättid och så klart halkade jag på vägen upp då det är glashalt ute!!!!   La mig rak lång på gatan haha.. nä det är inte min dag idag så jag ska bädda ner mig med någon av katterna nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Platt fall?? ;o)
De dagarna ær tråkiga! Har en tråkig dag idag jag

2007-02-25 @ 10:32:04
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0