Welcome Home.

Idag kom systeryster från semestern så jag hälsar henne välkommen hem  :P Vill se kort sen en dag när du orkar o har tid att visa! :)

Har nyss tatt mig en dusch och tvättat håret, ska nu göra mig klar för bingen o krypa ner o glotta litta på tv.

Varit på brandutbildning SBA (Systematiskt brandskydds arbete) idag via jobbet. Ganska så intressant faktiskt men nu återstår ett ganska så tufft arbete att gå igenom allt detta med mina övriga kollergor som också är brandombud där vi kollar så vi har pejling på allt.

I morgon blir det att träffa goa Josefin som är hemma nu ett tag. Blir en tur till Ekeby möbler och sen nån liten lunch nånstans.
Dock jobba först och ett besök hos optikern efter det..

ciao bella.



 


Kommentarer
Postat av: elin

hey! vart kajan på brandövningen? han från hipp hipp? "rädda-larma-släck! haha! puss puss!

2007-04-12 @ 20:17:21
URL: http://goldi.blogg.se
Postat av: Linda

tack tack :o)

2007-04-12 @ 21:43:50
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Sophie

Elin - Nä Kajan var inte där! ;) Men andra roliga brandmän hehe. Detta var lite mer teori än praktik, men intressant ändå! =)

2007-04-13 @ 15:46:13
Postat av: Sophie

Elin - Nä självaste Kajan var inte där, men många andra roliga brandmän! ;) Det var mest teori på denna utbildningen och inte så mkt praktik.

2007-04-13 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0