Vardagen med Anton :)

Ännu en ny vecka (en dag sen) och dagarna går alldeles för fort. Idag har jag och Anton hjärtat haft en riktigt myshemma  dag och vi går i pjamas fortfarande båda två. Tycker det är skönt att ha en sån dag per vecka där vi bara är hemma och i stort sett inte gör någonting mer än myser :)
Igår var vi iväg och lämnade det sista blodprovet (förhoppningsvis) och hos diskriktsköterskan på VC med mitt snittsår som inte vill riktigt som jag vill men nu förhoppningsvis blir det bra och fint, återbesök på torsdag och jag får se vad hon säger.
I morgon ska vi ner till stan och träffa en tjej som jag jobbat med tidigare via bemanningen. Vi ska fika och strosa runt i butikerna.. :)
På torsdag är det daxs för babycafee premiär på BVC så ska dit med några vänner =) På eftermiddagen vc..
Fredagen är det också babycafee fast här nere i Borstahusens kapell.. ska bli kul att börja på sånt nu... Anton är kanske lite liten fortfarande men någon gång ska vara första och skönt om inget annat att få komma ut och träffa andra mammor :)
Anton har börjat fokusera och följa med blicken och idag fick jag första leendet, sååå fiint så man riktigt smälter i hjärtat =)
Han låg i soffan och jag pratade en massa med honom o då kom ett stoort fint leende :)

Nä nu är kallar han, inte roligt att sitta i babysittern längre =)


Kommentarer
Postat av: Linda å Julia

Visst e de underbart när dom ger en ett leende, då e hela dagen gjord =)

2009-03-25 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0