Anton 2 veckor <3

Ja idag är det 2 veckor sen vår älskade Anton kom till världen! Vart har dessa två veckor tagit vägen?
Iaf så är det helt underbart med en liten knodd, vårt allt :)
Han har vuxit bra på två veckor, både på vikten o längden.. daxs för BVC-besök på måndag igen =)

Olof har börjar jobba igen, dock hemma en dag i veckan hos oss. Jag och Anton har så smått kommit bra in i vardagen och rutinerna. Vi försöker komma ut varje dag och hitta på små saker, även om jag är lite försiktig nu i början då han dock inte är mer än 2 veckor gammal. Man får vara försikig med alla de olika baskilusker som surrar runt nu i dessa tider.
Jag mår bättre och bättre för varje dag.. känner inte av snittet allt för mkt och kan röra mig bättre nu, smärtstillande har jag inte tagit på flera dagar vilket är skönt. Jobbigt att inte få bära o anstränga sig, känner mig lite handikappad pga det.
Olof är så kanon här hemma o tar verkligen hand om precis allt nu, tvätt, disk, städ o allt.. min hjälte!!=)

Anton är bara såå underbar o vi bara älskar honom så mkt. Moster Linda o onkel Stian var hemma i helgen som gick o det gillade han massor =)
Nu när man fått barn undrar man lite vad man gjort innan i livet innan man själv fick barn, för han är ju verkligen de bästa som finns!! ♥

ANTON - MAMMA O PAPPA ÄLSKAR DIG!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Får komma hem snart och busa med honom! :o)

Værldens finaste!!

2009-03-06 @ 21:14:46
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0