<3 8,5 år med Olof <3

29 Mars och idag har jag och Olof hjärtat varit tillsammans i 8,5 år. ♥
8,5 år av kärlek som har resulterat i en helt underbar liten son :) Anton är verkligen det BÄSTA som hänt oss och vi skulle inte vilja byta bort vårt "nya" liv mot någonting annat!

♥ Olof - Jag älskar dig av hela mitt hjärta och tack för den underbara son du gett mig! ♥

Anton är fortfarande förkyld, så synd om honom. Riktigt hjätskärande och se hur jobbig hans förkylning är men förhoppningsvis är den borta snart igen.. vårt lilla hjärta!
Han är dock pigg och glad ändå och det är skönt att se.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle varit hemma så kunde jag och Anton snorat ihop..

Grattis till både det ena och det andra ;o)

2009-03-30 @ 08:17:21
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Linda å Julia

Stort grattis, gud va tiden går fort =) Hoppas ni fick en trevlig dag med en massa mys ;) ta hand om er å lill prinsen, hoppas hans förkylning snart försvinner, kram

2009-03-30 @ 20:54:42
Postat av: Sophie

GRATTIS gumman!

2009-04-06 @ 08:49:13
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0