Ny vecka..

Ny vecka här och ingen bebis har kikat ut ännu. Vi längtar och längtar och undrar såå vem DU ÄR! ;) Hur ser du ut? Jag tror på en mörkhårig liten sak hihi. Vem är du som ligger där så tryggt i mammas mage och snart ska entra världen.. Vi ska bli en riktigt liten familj, vi ska bli mamma och pappa. 8 dagar till BF nu men det känns så drygt o har vi väldans otur att du inte vill komma riktigt ännu så är det max 22 dagar kvar (BF+14).. men snälla bebis kom NU!! ;)

Helgen har varit ganska så soft.. I fredagskväll var det soffläge med Let´s Dance.. I Lördags Alla ♥ Dag, vi firade inget speciellt så utan åkte ner till stan och tog en mysig fika. På kvällen var vi bjuda på fest hem till en vän, kul att träffa folket för det var ett tag sen och sen var vi nere i stan och bowlade, dock inte för min del :)
Igår söndag var vi en runda i Lödde med div ärenden och sen var vi ute och åt på Speakers Corner här i Landskrona. Vi ville unna oss det nu innan bebis kommer för sen kan det ju dröja ett tag innan det blir nästa gång..
Det var riktigt mysigt att äta ute jag och Olof hjärtat. Vi pratade mycket om bebis och hur vår framtid kommer se ut.
Fast inte bebis finns här ute hos oss ännu så finns det så mycket känslor och kärlek till detta lilla knyte, vårt ALLT!

Jag VET att Olof kommer bli världens bästa PAPPA. ♥

Jag är inte så duktig på att blogga varje dag, så ja nästa gång jag skriver kanske bebis är här ute med oss, Hoppas hoppas =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh låter mysigt. Ja ni får verkligen passa på och njuta av tiden på tumanhand nu, men försök få lite tid för er själva med sen så småningom. Det behöver man :-) Kan ju hoppas att ni får en "snäll" bebis som somnar tidigt på kvällen - och sover hela natten. Som vår gullunge from 3v-6mån ;-) Underbart. Hihi. Det tror jag alldeles säkert, ni kommer bli de bästa föräldrarna till ert barn! :-) Ja eller hur, tänk att man kan älska en människa så mycket, som man aldrig träffat.. Och sen blir det ännu, ännu mera kärlek. Underbart :-) Hoppas att ert knyte snart vill visa sig :-) Kram kram.

2009-02-16 @ 19:20:34
Postat av: Sophie

Malin - Ja vi ska klart försöka få ensamtid även när bebis är född men i början kommer det nog inte blir så mkt av sånt :) Det var iaf jättemysigt igår. Även sen när bebis somnat för kvällen kan man ju ha myskvällar hemma med god mat och så, så då får man lite tid ensamma. Vi pratade om det igår, hur mkt man redan kan älska en liten människa som man inte ens träffat men som man ändå kommunicerar med varje dag, Ja det är helt fantastiskt!! :) Vi räknar ner dagarna nu haha. Kram Kram

2009-02-16 @ 21:24:19
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: Malin

Mm, precis det jag menar :) Man ska ta tillvara på varje sek som man kan få tillsammans. Ja den första tiden kvan vara lite jobbig, omtumlande men väldigt magisk! :) Hihi. Mm jag minns hur vi pratade med magen varje dag, sååå mysigt! Hihi. Hoppas eran krabat snart entrar världen! :) Kramar.

2009-02-17 @ 07:19:32
Postat av: Sophie

NärAnakinkomtilloss är lösen ;) Hoppas att ni mår bra hela familjen. Kram

2009-05-12 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0