21 dagar = 3 veckor till BF.

Idag är det "bara" 3 veckor till BF! Tiden har verkligen bara gått såå snabbt. Vi längtar så efter dig bebis och hoppas du vill kika ut innan den 24.. du är mer än välkommen när som =).
Jag ska väl vara ärligt och säga att jag börjar bli trött på att vara gravid nu.. inte själva känslan av att känna bebis och alla rörelser och så utan mer den tunga och otympliga magen.. svårt att komma upp från sängen, kissa måånga gånger per natt, orkar knappt göra någonting förrens man är helt slut.. dammsuga kan jag inte alls längre.. Det känns som om jag kan detta nu med att vara gravid!
Allt är färdigt och fixat inför bebisankomsten, bara bebis som fattas.♥

Dagarna hemma nu är ganska så enformiga... känns som om man gör samma sak men försöker ändå fixa och dona här hemma samt vila en stund varje dag mitt på dagen, det är ju därför man är hemma och samlar krafterna ;)
Idag har jag varit duktigt och bakat två sockerkakor (en med choklad och en med kokos) som ska frysas in så är det bara att ta fram sen när man får folk som kommer och hälsar på. :)

Vill även passa på att gratulera Linda & Ari till sin lilla tös Julia som de fick inatt, såå söt :) Skönt att allting gick bra för er. Linda fick 9 dagar innan BF så det finns hopp för mig också hahaha! =)

Kommer inte att lägga ut fler bilder på mig som gravid, utan ni får snällt vänta tills någon vecka efter förlossningen med nästa kroppsbild, därmed basta! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad kul grattis till graviditen. Min son kom i v, 36 så han är ganska färskt

2009-02-04 @ 20:49:36
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Grattis till graviditeten och vad kul/skönt att det bara är en månad kvar :-) (Sista mån brukar vara värst)

Min son är född i v 36 misstänker att du är där nu :-)

han kom 5 jan i år

2009-02-04 @ 20:51:16
Postat av: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Grattis till graviditeten och vad kul/skönt att det bara är en månad kvar :-) (Sista mån brukar vara värst)

Min son är född i v 36 misstänker att du är där nu :-)

han kom 5 jan i år

2009-02-04 @ 20:51:22
Postat av: therese

Intresserad av att få en gratis bloggdesign. Hör av dig för just nu är jag extremt uttråkad haha

2009-02-05 @ 19:45:31
URL: http://pixiedoll.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Det verkar ju gå kanon i din graviditet....længtar tills jag ær det. Hærligt med några småben springande runt en...nåja jag får vænta lite :-) Men stor grattis och lycka till! Længtar till man får se bilder på den lilla krabaten :-) Stor kram från dk

2009-02-06 @ 09:28:13
Postat av: Linda Ö

Tack så mycket tjejen, jag hoppas verkligen er bebbe tittar ut innan BF =) Håller med dig att sista veckorna va hemska, inte för bebisen va jobbig, men att inte kunna röra sig, alltid va trött å orkeslös. Håller tummarna för er!Kramisar

2009-02-07 @ 07:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0