Depp Depp Depp ..

Ikväll känns allt bara så depp depp.. Ingen av mina jackor "passar" längre.. Vårjackan kan jag knappt knäppa längre, min jättefina mysiga ullkappa sen förra året kan jag precis nätt o jämt knäppa.. åh! är verkligen så jätteglad för den lilla magen men det är verkligen så frusterande att inte ha en jacka som man kan ha, och som är lite "finare" så som ullkappa nu när det är höst.
Fick köpt en jättesnygg o fin höst och vinterjacka idag som kommer passa hela graviditeten, men det är inte samma sak som en finare ullkappa. Man vill ju kunna känna sig "finklädd" ibland också.


Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw.. jag förstår precis vad du menar. jag kände detsamma, precis där i början när man kände sig allmänt pluffslig. Men snart kommer magen ska du se och då gör man allt för att visa den :) Hihi. det kommer nog bli bra med den jackan tror jag, tänk inte så mycket på det. utan tänk på att du har en livs levande liten bebis i magen, som växer och därför passar ingeting :) spännande!

2008-09-14 @ 21:56:42
URL: http://filliduttensmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Ingen grunn til att deppa! Har du fått en skit snygg jacka! Och "snart" en liten bebis.. det ær mycket bættre en en vinter i en ullkappa. Tænk på det istællet!

2008-09-16 @ 19:17:18
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0