Halvvägs! <3

Gick in i v 21 (20+0) idag vilket betyder att halva graviditeten nu gått ;) Tiden har gått såå fort o man kan ju verkligen undra vart tiden tagit vägen.. inte mig emot de gått fort för då får vi snabbare träffa bebis ju!! =) Har en känsla av att den sista tiden kommer dock inte gå alls lika snabb jaja., de får man ta då! =)
Har börjat att få ont av o till i ryggslutet samt i ljumskarna/bäckenbenet, kanske är början till foglossning?

Loggade in på försäkringskassan med min e-id nu ikväll och såg att de nu registrerat min havandeskapsansökan så kan ju hoppas man får ett svar relativt snart också, ger det iaf några veckor innan man ringer o frågar efter svar :P

Magbild var det också ja.. .Ja jag har varit lite slarvig men ska ta en ny bild i veckan, återstår o se om jag lägger ut den här eller ej :P

I morgon fyller mitt ♥ år! =)

Trevlig kväll :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Har varit vældigt dåligt med kort till mig också i det sista :o(

2008-10-09 @ 07:37:34
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Sophie

Linda - LOVAR att skicka ett kort i veckan till dig!!! ;)

2008-10-09 @ 10:49:52
Postat av: Mira

Hej! Blir det nån bild eller :) Är ju nyfiken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0