Sommaren redan här ?!?

Ja man kan ju verkligen undra om sommaren redan är här!! ;) Har varit jättefint väder nu i en veckas tid och det ska tydligen fortsätta så, iaf för ett par dagar.. synd bara man jobbar i helgen då Olof är ledig i detta fina väder, men aja där är inte mkt o göra åt det.

Är ledig idag och har inte allt för mkt på programmet idag, ska mest slappa o ta de lugnt ;) Ska cykla ner en vända till stan i eftermiddag. Ska inom H&M och sen till mamma o pappa o idag åker mina sommarskor fram för säsongen, mina guldiga favoriter!!! ;)

Igår tog jag och hjärtat oss i kragen och åkte till järavallen och gick en av slingorna där, Riktigt skönt var det och kommer nog bli en tur i helgen också, om kanske inte redan ikväll?

Har endast 29 arbetsdagar kvar fram tills semestern och jag bara LÄNGTAR!!! Vill vara ledig, kunna göra precis vad jag vill med hjärtat o bara vara. Har dock lite vi ska göra på semestern men det är bara skoj. Spanien, Norge och Karnevalen yiha!

Nu ska jag ut o sätta mig på balkongen en stund innan VÅra bästa år börjar, men laptopen åker med ut ;)

På återseende :P

Kommentarer
Postat av: Linda

En annan har precis haft lunch och suttit i solen i 30min, ville absolut inte gå in. Tænker jobba fort som fan och førsøka gå hem tidigt ;o) Njut av solen!

2008-05-08 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0