Snart bilägare

Nu har jag och Olof hittat och "köpt" vår framtidsbil. Det blev en Volvo V50, svart automatare. Ärligt så i början var jag väldigt skeptiskt till en automatare men efter att jag provkört bilen så kändes det bättre så ja, det blev den!
Den enda svarta bilen vi hittat med rätt klädsel. Letat, provkört, letat och provkört. Jag var ganska så bestämt att det ska vara denna klädslen som det blev då den andra klädslen ser ut som en soffa från 60-70 talet o det vill man ju inte ha i en så ny och fin bil.
Bilförsäljaren skulle besiktiga bilen, städa och tvättas ut och invändigt och på torsdag så kör vi ner med pappa och hämtar med oss bilen hem! =) Nu är det bara barn, hund och hus som fattas hahahaha :=) nåja, skämt och sido.

Har varit ledig i 3 dagar och det har varit skönt men dock vari i full fart varje dag... I fredags var jag en runda nere i stan med mamma och kollade in rean lite men hittade bara en tunika på gina.. på kvällen blev de hemmagjord pizza och lets dance..
Lördagen ägnades åt billetande och tv tittande..Idag söndag åkte vi ner tidigt till Svedala för att kolla bil och sen till mamma och pappa på lite middag där även svägerskan och två syskonbarnen var. Efter maten blev det mkt bus och lek i en hög på golvet. ♥

Blir en tuff vecka med mkt jobb, 6 långa dagar framför mig men har ju iaf torsdag att se framemot så förhoppningsvis så går dagarna rätt så snabbt! =)

Nu ska vi strax äta en liten kvällsfika men tänkte visa er en bild på bilen! :)

image156

fina va? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Den är så fin!! Plats till mycket i den, inte snart dags? hahaha..

2008-01-13 @ 19:20:47
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Caroline

Så fin bil :)

2008-01-13 @ 21:14:11
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Sophie

Linda ~ Haha, Javisst får det mkt plats i den, det kommer det kommer! Olof vill allra helst åka i morgonkväll o hämta bilen haha men ikke, jag jobbar i morgonkväll! =(

Caroline ~ Ja visst är den, riktigt nöjd!! =)

2008-01-15 @ 20:19:40
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Linda

Jag menade att besøka oss alltså.. Vad trodde du?

2008-01-16 @ 17:25:27
Postat av: Liw

Fin =)

2008-02-03 @ 10:33:59
URL: http://hilleshog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0