BM-Besök..

Fredag och helgen är här, skönt att ha hjärtat hemma i två dagar ;)
Var hos min BM idag på MVC för vanligt bm-besök.. Bebis mår bra och lever loppan, bra blodtryck och magen växer som den ska ;)
Frågade även min BM om hon kunde känna hur bebis låg och jodå, jag hade rätt, bebis har nu vänt sig rätt men inte fixerat sig. Jag har känt nu ett par dagar hur bebis riktigt börkat rundor i magen så misstänkte nästan på att h*n vänt sig rätt och jodå =)
Efter det åkte jag och blivande mormor till center syd för att inhandla de sista julklapparna till syskonbarnen så nu är det gjort, skönt att vara färdig!! =)

Trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för grattiset och God Jul på er också!

2008-12-20 @ 21:56:15
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0