fulle rulle!

I morgon är det redan fredag och man kan ju verkligen undra vart all tid tar vägen! Tyckte nyss att det var Måndag och man hade en vecka framför sig med jobb men i morgon är det redan fredag och tiden den har bara sprungit iväg!

I morgon efter jobb så hade jag tänkt ta tag i städningen så att här är rent och snyggt nu inför helgen och sen på kväIlen har jag hört att det kanske är grillfest hos en kompis, återstår att se.

På lördag hade vi tänkt åka till Järavallen och gå 5 kms runda, härligt! Vi var där även förra helgen och det är så skönt, speciellt när man är klar haha! =) Vad vi gör sen på kvällen vet jag inte redigt..
På Söndag är det först kalas hos ena syskonbarnet och sen är det fotboll hemma kl 15, det får man ju inte missa! =) Heja BoIS, bara vinst som gäller nu!

Måndag blir la rätt så lugn men det behövs nog med tanke på resten av veckan..

Tisdag är det först jobb som gäller och sen kl 4 på eftermiddagen ska vi ha APT med jobb och grillkväll. Så ska bara två st kladdkakor och ha med mig så ska fixa de på eftermiddagen.

6 Juni, och röd dag på onsdagen så jag är ledig då, gött gött. Kommer nog bli ganska så lungt då med tanke på grillkvällen dagen innan, dock ska vi tvätta på kvällen.
Den 6 Juni har jag även haft mit körkort i hela 5 år! Grattis till mig själv haha.

Torsdag är det jobb på förmiddagen och sen är det studenten i Malmö som gäller då min kusin Sandra tar studenten. Ska bli skoj att träffa en del av släkten då.

Fredag är det som torsdagen, först jobb sen hem och göra vid sig för att fara till Kristianstad där Olof´s kusin tar studenten.

En vecka med full rulle men det tycker jag bara är roligt, tycker om när det händer lite saker!! =)

Väntar nu på att mitt ♥ ska komma hem från jobb, då vi ska gå ner till hamnen och köpa oss en glass och sätta oss nere vid stranden och bara ha det mysigt. Härligt väder ju! =) <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! Känns såååå skönt! Allt bra med dig? Kraaam.

2007-06-02 @ 18:08:50
URL: http://malinth.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0