Let´s Dance final.

Ikväll är det final i Let´s Dance och det ska man ju lätt se ! ;) Jag håller mina tummar och kommer rösta på att
Tobbe ska vinna.
image45
Helgen är kommen och jag hoppas så att vädret håller i sig.

I kväll ska vi bara mysa o se lets dance som sagt sagt.. I morgonförmiddag ska vi åka ner till Svedala och kolla i en affär som heter Svedala Quality outlet. Någon som varit där? Enligt deras hemsida så ser det iaf ut som de har en hel del :P
I morgonkväll blir det sen litta party hemma hos en kompis. Trevligt trevligt :)

Trevlig helg! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var ju bra att det funka, men desvärre vet jag inte hur man får bort ramen :(
Kul att åka till outleten! Har varit där några gånger själv, och där är fina saker ibland.

2007-03-30 @ 18:59:40
URL: http://elinkan.blogg.se
Postat av: Jenny

Har vatt där men vet inte om ja tyckte att där va nåt speciellt... MASSA jeans

2007-03-30 @ 21:30:00
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0