Längtar.

Saknar och längtar efter min Olof. Vill att han ska komma hem nu! Det är tomt här hemma utan honom och det är svårt att få den dära goa sömnen utan honom vid sidan om sig ;(

Varit ledig idag också, hur skönt som helst! ;) Körde ner i stan i förmiddags och gick i lite affärer.. Såg ett par såå snygga bruna capribyxor inne på Lindex, satt jättebra till mig trots mina korta ben.. kostade dock 399 kr så la dem igen.. kom hem och kollade mejlen och vad hade inte dimpt ner då om inte ett Medlemserbjudande från Lindex på 30%, wiho tänkte jag och ringde ner till Lindex för att be de lägga undan byxan till mig då de bara fanns ett par kvar i min storlek. Kostar nu 280 kr med cluberbjudandet.. så nu kan jag väl inte annat än o slå till?

idag fyller mitt ena syskonbarn 8år, GRATTIS Lovisa på födelsedagen! ;))

Vad kan egentligen vara goare än ett glas CocaCola Light? Hmm Ja jag är kanske beroende av cola? det är ju bara såå gott.  Med en citronskiva i :P


image33

Ikväll blir det en tur med mamma till Petab och kolla in deras Orkideblommor.. hade tänkt ha en vit i köket också! =)

Annars händer de la inte så mkt här hemma hos mig och katterna.. i morgon är det tillbaka till jobb då jag vart ledig två dagar.

Världen är allt bra liten egentligen.. Olof ringde hem från österrike igår och berättade att han träffat på två killar där i St Anton, dessa två killarna kom från HBG/Lund.. de bodde på samma hotel och var "grannar..
Killen från HBG hade då berättat att han bodde i HBG men att hans flickvän var uppväxt här i Landskrona så han sa vad sin tjej hette och undrade då om Olof visste vem hon var.. och det misstänkte han att han gjorde men han ringde iaf hem för att fråga om det var hon som han trodde att det var, och Ja det var det ju.  Hans tjej visade sig iaf vara en tjej som jag kännt ett par år, ja världen är bra liten ;) Aja fem dagar till de kommer hem igen.. längta!

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0