Jobbsökeri..

Jobb, Jobb, Jobb... Söker de flesta Usk och Hemvårdsjobb som finns ute nu och skickar även intresseanmäla om jobb till olika företag..håll tummarna för mig att jag får napp från någon snart! =)
Ja, Jag har en fast tänst på ett äldreboende här i stan, men klarar mig inte på den "lilla" tjänster så söker de som finnes o sökas. Börja dock snart känna mig lite desperat och vill ha ett annat jobb med en högre tjänstgöringsgrad..

Ska snart till Friskis & Svettis och gympa o det ska bli riktigt gött! Härligt att ha kommit igång med träningen nu igen efter att ha varit förkyld i ca 3 veckors tid o inte kunnat gympa då! ;(

Snart åker mitt ♥ och ska vara borta i hela 9 dagar från mig, buhu! Kommer bli svårt att sova utan honom, är ju van att ha honom vid min sida varje natt.. men sen o andra sidan, så är det faktiskt nyttigt att vara ifrån varandra ibland och då och då, oavsett hur kära och lyckliga man är, så behöver alla det!
Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Liw

Sant :)

2007-03-07 @ 17:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0