Gräsänka.

Idag har mitt ♥  åkt till Österrike och St Anton för att åka skidor i en vecka. Han Kommer hem igen om lite mer än en vecka...Längtar redan efter den dagen! Hoppas att veckan kommer gå fort.
I morgon blir det nog kanske en liten tur med mamma och pappa någonstans och på kvällen ska jag bara sitta hem själv och ha det mysigt med katterna.. blir nog att jag lägger mig relativt tidigt eftersom jag ska jobba på söndagmorgon.
Är sen ledig Måndag & Tisdag då jag byta med en kollega på jobb..blir väl kanske att jag åker någonstans nu när jag har fri tillgång till bilen ;)
Jobb Onsdag-fredag o sen är det helg igen o han kommer hem! Våffeldagen på söndagen och klockan ska ställas fram till sommartider! Härligt härligt.


Trevlig helg önskar lilla jag =)


Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hej du!
Hur står det till? Har letat efter dig på webben :) Jag och AJ har gjort slut ja...tråkigt, men för det bästa.
Hoppas allt är super!
Kram!

2007-03-17 @ 23:55:33
Postat av: elin

en vecka! och du klagar! tänk dig då 5 månader! det du! ;)

2007-03-20 @ 14:50:21
URL: http://goldi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0