Frustrerad.

Gaaah.. Jag känner sån stor frustration just nu!!! Jag vill så jättegärna ha ett heltidsjobb. Känns som om jag snart tar vad som helst för jobb bara det är heltid eller högre deltidstjänst.
Jag har sökt en hel del jobb på sistone och kommer söka alla tänkbara framöver fram tills jag får napp.
Visst, Jag trivs jättebra med mitt jobb som jag har idag men med den låga tjänstgöringsgraden och lönen där till det funkar helt enkelt inte!


image42



Ikväll har jag inte varit på allt för topphumör för detta med jobb jobb jobb.. Känns som om jag grämer mig hela tiden. Tänker ofta på vad så mkt mer man både kunde gjort och sparat undan bara man hade lite mer i lön. 
Ett Måndag till fredagsjobb vill nog alla ha, men jag jobbar mkt hellre kvällar och helger också om jag så hade fått en högre tjänst. Hade det varit heltid så hade det ju varit en annan femma.. men nu är det ju tyvärr inte det.
Aja, det är bara att söka vidare och hoppas att min tur kommer snart.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det ær bara att søka vidare och inte ge upp! Før eller senare får du napp! :o)

2007-03-27 @ 12:40:01
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0