Foppatofflor.

image35
Foppatofflor - Crocs - Succéskon

Denna skon har kommit och blivit en succé här i Sverige på bara kort tid. Läste en artikel på Aftonbladet att det är Peter "Foppa" Forsberg som ligger bakom denna skon här i Sverige.
Själv så har jag faktiskt via jobbet köpt ett par svarta sådana skor, och jag kan säga att jag är mer än nöjd med dessa skorna!
De är så sköna att gå i! Via jobbet kunde vi köpa de för 299 kr paret, annars var priset 499 kr tror jag..Jag tror dock inte att det är ett par äkta skor men de är ändå värda varenda krona ;)
Har förstått att det är många inom vården som har såna och jobbar i..
Vet att det finns kopior att köpa på skokanonen i Lödde för 150 kr, så ska vid tillfälle köpa ett par som jag kan ha även här hemma, ute på balkongen, när man ska ner i tvätten eller vad som :))

Kommentarer
Postat av: Linda

Skøna och otroligt lætta :o)
Och snælla mot føtterna, allt super! Men du kan ju køpa "smycke" till dem också.

2007-03-20 @ 18:35:58
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Susan

Förra sommaren kunde vi köpra Crocks via Jobi...de gör ursköna skor men då kostade dem 799:- vilket jag var för snål för ;)

2007-03-20 @ 21:42:03
Postat av: Malin

Heej! Fin orchidée! :) Ang toffeln. Jag har någon på jobb som med använder dom, säger de är jättesköna och lätta! :) Man kanske ska inhandla sig ett par sådana ;) Kramis!

2007-03-21 @ 08:14:43
URL: http://www.nogg.se/MaliinTh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0