På allvar..

Nu ska jag på allvar igen vara lika duktig med mina points som jag var "förr" i tiden. Har med all säkerhet gått upp 1-2 kg sedan jag nådde min målvikt och de kg ska bort igen!
Letade fram en checklista och redan börjat fylla i dagens frukost.
Jag kanske är tråkigt som tänker på de nu under semestern och allt, men nu är motivationen på topp så likabra att köra hårt på igen.
Jag kan äta allt jag vill ändå, men klart i rimliga gränser och jag tänker mig för.
Från och med NU ska allt räknas in i de galna pointsen igen, punkt slut.



Kommentarer
Postat av: elin

tycker det är duktigt av dig att klara av sånt. jag hade aldrig orkat! därför ska jag nu gå och poppa mig lite micropop. amerikanska. med massa smör! ;) puss puss

2007-07-30 @ 18:26:18
URL: http://goldi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0