Lite uppdaterig..

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden men här kommer ett inlägg iaf! ;)

Första semesterveckan är nu avklarad och tre veckor återstår och det är ju gött! Kan ju hoppas på finfint väder då. Har varit ett hyfsat bra väder denna veckan så ska inte klaga. Vi har kunnat ligga på stranden någon dag och bara slappa och ha det skönt.

I måndags vart vi i Lödde och grillade hemma hos Olof´s mamma.. riktigt smaskens det!

På Tisdagen körde vi ner till Kiviks Marknad.. en jäättte stor marknad där jag tror vi missade en hel del haha... man visste ju inte i vilken gång man redan gått i en gång.. köpte hem lite nötter och Olof ett par "foppa" tofflor.. en mysig dagsutflykt.
Cykeltävling i stan på kvällen.. såg lite bekanta ansikten men det är ju långt ifrån som det var förr i tiden.

I Onsdags var vi nere i Malmö och träffade två vänner. Åt på en jättegod resturang och sen gick vi vidare till Lilla Torg. Vi skulle ta tåget hem, hade koll på tågtiderna (trodde vi), men då jag/vi sett helt fel och kollat på fredagenstågtider en onsdag fick vi vänta ett tag på centralen en stund innan tåget skulle gå.

På torsdagen hade vi tvätt-tid så vi hade en hemmarfixardag.. lite tvätt, städ o gick en längre promenade. Beställde även vår tapet som vi ska ha i sovrummer till fondväggen.
På kvällen fick vi lite gäster så vi bjöd på tacos. Hade en trevlig kväll :)

Först på fredgasförmiddagen var jag på vårdcentralen och tog bort mina stygn. Disktriksköterskan där tyckte att det såg fint ut men nu den första tiden ska jag ta de lite försiktigt med att lyfta och bära tunga saker då ärren kan spricka om man anstränger sig för mkt.. Efter det åkte vi till Järavallen och gick den 5 km långa lunda, härligt härligt. Handlade på hemvägen, hem med varorna och bytade om lite snabbt och ner på stranden och sola ett tag.
På kvällen kom Elvis och Mirja med barn så vi grillade gott. Alltid lika roligt att träffa dem!!! :)

Systeryster kom även hem i Fredagskväll vid 9 tiden så igår Lördag for vi ganska så tidigt till Väla för lite shopping. Tack syster, du är snäll du!! <3.
På kvällen åkte jag och Linda upp till Varberg för att fira Elin på hennes 25 års dag! Roligt att se henne igen då det var en hel evighet sen vi träffades sist.. minns inte ens när det var.. Trevlig fest med mkt folk. Hoppas du var nöjd med din dag Elin! =)

Idag Söndag var det Center Syd med mamma, pappa och Linda.. Fick shoppat en kjol inne på veromoda med mitt presentkort. Resten ska sparas tills alla höstkläderna kommer in :)
Åt middag hemma hos päronen i eftermiddagen med mitt hjärta. O nu ikväll ha det inte varit något annat än en väääldigt lugn kväll.

I morgon blir det att rensa nere i källaren och gå igenom varenda en kartong och kasta en massa skit och försöka organisera lite någerlunda där nere..likabra att passa på nu när det ändå bara regnar ute..

Gonatt.



Kommentarer
Postat av: elin

supernöjd är jag! tack för present och för att ni kom! en bit att köra ju! uppskattade verkligen det! puss puss!

2007-07-23 @ 15:13:49
URL: http://goldi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0