Jäkla regn..

Detta eviga regnande kan väl ingen ha missat.. Olof ringde mig på jobb i förmiddags och berättade att vi haft en liten översvämning nere i källaren. De två kartongerna som stod längst ner blev fördärvade och min byrå, så tråkigt! I kartongerna låg mina skolböcker sen usk-utbildningen som jag velat spara för de kan vara bra att ha + en massa olika anteckningsblock med anteckningar..Kort på mig från skoltiden, de enkla protättkorten man tog.. man ser ju att det är jag på dem men de är blöta och buckliga.
Framtiden-kartongen hade dock klarat sig ganska så bra då de sakerna låg inplastade..

Alla anteckningsblock är bara att kasta men böckerna och korten har vi lagt ut här hemma för de ska försöka torka..

Nu får det vara slutregnat för denna sommaren!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0