Fint sommarväder.. eller inte..

Regnet det riktigt vräker ner och det har det gjort ända sen jag var vaken första gången i morse när hjärtat stack till jobb... läste lite och somnade om, vaknade igen vid halv 11 tiden. Skönt med en ordentlig sovmorgon! =)
Börjar inte jobba förrens halv 4 idag så det blir lite av en slappedag, kan behövas det med ibland.

I morgonbitti är det tid. Ska bli skönt att få det gjort men samtidigt hör den ena hemma med mig.. kommer "sakna" den på något konstigt sätt men jag vill få detta gjort, trots allt så är den ju i vägen!
Kommer bli både sydd och omplåstrad men som tur är är det bara den ena som kommer synas lite.

Hmm jag undrar jag om vi kommer få något fint sommarväder.. Jag har 7 arbetsdagar kvar och sen är det semester i 4 !! hela veckor, det ska bli såå skönt! Kunna göra precis det vi vill och bara ta dagen som den kommer.
Karneval i stan snart. Ska bli riktigt roligt! Detta året behöver man inte tänkta på att man ska upp och jobba dagen efter. Linda och Stian kommer hem sent på fredagskvällen så de ska med ut på lördagskvällen sen.

Om 4 dagar fyller vi år! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0