En liten dikt..

När syster bodde i Skara för ett X-antal år sedan skrev vi ibland lite brev till varandra.. Såg ett av breven nu när jag satt och gick igenom lite gamla saker som jag velat spara och där stod en fin dikt där i så tänkte skriva den här..



Allra Käraste Syster
Någon frågar vad du betyder för mig,
Jag svarar:
Hon är mitt allt.
Hon är mina händer,
mina ögon.
Hon är mitt syre,
min väg,
min tröst.
Hon är min kyla,
min värme.
Hon är mitt allt
Någon frågar vad du betyder för mig,
Jag svarar att jag inte kan leva utan dig.
Jag älskar dig min tvillingsyster.





Kommentarer
Postat av: Linda

Så søtt så søtt! ;o)

2007-07-26 @ 22:00:09
URL: http://lindaolsson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0