Efterlängtade semester.

Nu har man äntligen 4 veckors semester! Det ska bli riktigt skönt att bara vara ledig och bara ta dagarna lite som de kommer även om vi har lite vi ska göra på semestern..
Vi ska bl a ett par dagar till Norge till syster och hennes pojkvän och hälsa på..Kommer bli några dagsturer också, som danmark, marknader, hven och lite olika :)
Min första betalda semster så jag ska njuta i fulla drag! =)

Karnevalen är över för detta året och det har varit en rolig karneval!
I Torsdags körde jag och hjärtat ner en runda på karnevalen efter jobbet och kollade in läget.. skulle egentligen sett Måns men vi hoppade på de..
Linda och Stian kom hem sent på torsdagskvällen så på Fredagen gick jag med de och mamma och pappa på karnevalen en runda och på kvällen vart de lite fest. Vi va ett tag nere på Baggens där bror med band spelade och där va de fullt ös från början till slut haha. Roligt att även de äldre kan släppa loss.
På lördagen kom två av syskonbarnen till mamma och pappa så vi var ute hela eftermiddagen och såg bla karnevalståget.. (vilket för övrigt var det sämsta jag sett) På kvällen var det fest hemma hos en kompis och sen gick vi ut på karnevalen och hamnade på Wallmans..

Idag har det varit lite kalas för mig och syster hemma hos päronen, där syskon med familj kom. Roligt att ha alla samlade :)

Hoppas på fiiint väder i morgon så man kan börja första semesterveckan med att vara ute o bara ha det gött. Vi ska dock börja morgonen med en lååång promenad då de behövs efter helgen alla godheter :))

Blir kanske Lödde och grillning i morgon då Olof´s syster från Sthlm är hemma på besök :P

Vi funderar även på att åka till Kivikas marknad på tisdag men allt beror på vädret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0