Värsta stormen..

Oj oj vad det blåser ute.. känns som värsta stormen även fast vi är ganska så skonade här i NV Skåne jämfört med andra städer..

Varit en ganska så soft helg.. igårkväll blev det lite bowling med några vänner och jag måste säga att jag är impad över mig själv, spelade riktigt bra igår hihi.... ;))

Varit en sväng i Lödde idag och en tur på cs efter ett besök hemma hos Olof´s mamma med man.. Handlade skidvantar och lite stuff som syrran har skickat bud efter.

Läser boken Den andra kvinnan med Jane Green nu, har ni inte läst den så läs den, mkt läsvärd! =)

Nu ska jag bränna ut en hel del bilder på skiva.. bra att ha if dator kraschar lr nått haha..

See ya!

Älskar mitt ♥


Kommentarer
Postat av: elin

haha! familjen olsson är sig lik! center syd eller väla varje helg ;)

2007-01-14 @ 18:19:39
Postat av: Sophie

Elin ~ Haha Har faktiskt inte varit på varken Väla/CS sedan mellandagsrean! :) Vad gör man om sakerna man behöver köpa, inte finns i La, Jo kör till cs när man ändå är där :P allt bra med dig hoppas jag!

2007-01-14 @ 19:16:42
Postat av: elin

haha! dålig ursäkt ;)

2007-01-15 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0