Tankar och funderingar..

Har just nu måånga tankar och funderingar som flyger och far i mitt huvud hehe.. Har funderat över detta ett tag och igår fick jag en kick, Ja detta ska jag göra.. pratade med en syo inom släkten..ringt några samtal idag och förhoppningsvis kommer detta igång så snart som möjligt..
I morgon så ska jag på ett "möte" där vi lägger upp hur detta ska kunna vara slutfört till om ett år..
aja, vad detta handlar om helt håller jag hemligt om ett tag... vill inte ta ut nått i förskott och vill komma igång innan man berättar för mycket.. men jag ser iaf fram emot detta om det går som jag vill och mina nära och kära verkar glada för detta jag i stort sett beslutat mig för..


Träffade det lilla underverket igår, sååå söt och go!

I eftermiddag blir det till att plocka ner alla julsakerna..ser fram emot sommaren och värmen nu.. men så typiskt att man är så.. på sommaren vill man ha jul/vinter och tvärt om....

De böckerna jag beställt via internet fick jag idag via posten, så nu är det bara att börja läsa! :=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag tror det kommer att bli bra!
På sommaren spelar du absolut christmas och på vintern ær det før kallt. Bestæm dig mænniska! Får hoppas på lite snø næsta helg iallafall. Fått dina byxor ænnu?

2007-01-10 @ 14:09:22
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Sophie

Linda ~ Vintern är inte alls för kall, finns ju varma kläder :) Hade vi bara haft snö så hade man ju kunnat njuta lite av vintern.. men men, får hoppas på nästa helg så man kan ju se lite snö detta året iaf =) Har inte hört nått alls ang byxorna. Får kanske ringa honom i helgen om jag inte hört nått innan dess.. Nästa vecka blir det CS och köpa det till dig o vantar o litta sånt..

2007-01-10 @ 14:24:38
Postat av: Liw

nu blir jag nyfiken!!

2007-01-10 @ 18:58:51
Postat av: Malin

Heej. Allt bra i stormen? :) Förresten, står att du är 20 år gammal. Hehe.. Kraam.

2007-01-14 @ 14:53:54
URL: http://blogg.passagen.se/malin.83
Postat av: Linda

Uppdatering snart? ;o)

2007-01-14 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0